Jak ustawić muzykę w tle prezentacji PowerPoint?

Częstym problemem jest ustawienie muzyki w prezentacji. Dzisiaj szybko odpowiemy na to pytanie. Rozwiązanie jest proste, a wystarczy tylko odpowiednio ustawić opcje w programie do tworzenia prezentacji. Jak więc zrobić, żeby muzyka w prezentacji grała w tle? Podstawowa sprawa to ustalenie z jakiego programu korzystamy i jego wersji, ponieważ w różnych wersjach sposoby na dodanie dźwięku w tle są różne. Gdy to już zrobimy wystarczy wykonac poniższe instrukcje.

Zadanie: dodanie muzyki do prezentacji i ustawienie, żeby grała cały czas podczas wyświetlania całej prezentacji (w tle pokazu slajdów).

Muzyka w prezentacji PowerPoint

Program Power Point jest jednym ze składników pakietu Microsoft Office. Aby dodać muzykę do prezentacji, w zależności od wersji pakietu, należy wykonać poniższe czynności.

PowerPoint 2013 i 2016

  1. Wybierz kartę Wstawianie -> Dźwięk i Dźwięk na moim komputerze
  2. W okienku, które się otworzy, wybierz z dysku plik muzyczny, który ma być dodany i kliknij Wstaw
  3. Kliknij na kartę Odtwarzanie i wybierz Odtwórz w tle

Wcześniejsze wersje PowerPoint

  1. Otwieramy naszą prezentację na pierwszym slajdzie
  2. Wybierz kartę Wstawianie -> Dźwięk i Dźwięk z pliku....
  3. W okienku wybieramy plik z dysku i klikamy OK
  4. Program nas zapyta W jaki sposób ma być rozpoczynany dźwięk w pokazie slajdów?, wybierz opcję Automatycznie
  5. Dwukrotnie klikamy na ikonę pliku dźwiękowego, który pokaże się na slajdzie i w górym pasku narzędzi w sekcji Odtwórz dźwięk z menu rozwijanego wybierz opcję Odtwórz na wielu slajdach
  6. Zaznacz opcję Ukryj podczas pokazu, żeby ikonka dźwięku była niewidoczna

Zobacz też Dodanie muzyki w tle prezentacji OpenOffice